Roliga och glada plåtburkar

Jag har länge letat efter någon slags burk eller liknande som jag kan förvara mitt te i. Jag tycker det är så trist att ha kvar mitt te i orginalförpackningen, den är ju oftast så tråkig och inte det minsta dekorativ.

Nu har jag hittat en perfekt plåtburk, som är både praktisk, rolig och glad. Den kommer ifrån Dixie Interiors, ett företag som visade sig göra plåtburkar för det mesta. Alltifrån diskmedel, flingor, kaffe och sysaker till spelkort, bönor och skovård. En hel serie av burkar, från stora till små.

En del av Dixies sortiment av plåtburkar finns bland annat hos Inreda och Mixin.


image95

Foto: Eget kollage, bilder från Dixie


Kommentarer
Postat av: Sus i Hus

Åh de burkarna är så läckra. Skulle gärna vilja några...

2008-05-08 @ 22:26:13
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0