Shoppa te

Jag har hittat en jättebra webbutik som säljer te... en massa olika sorters te! Te Allén är relativt nyöppnad (tror att den öppnades i november 2007 någon gång) och drivs av en tjej som kommer härifrån Karlstad. Hon var faktiskt med som utställare under Wettergrendagen. Det var så jag fick nys om denna underbara lilla te-shop!

Det som är bra med butiken är att man kan handla med gott samvete, då teerna är ekologiska och fairtrade märkta. En annan bra grej är att man kan beställa hem smakprover, om man inte riktigt kan bestämma sig. Jag tror att jag har bestämt mig iallafall, det blir nog två sorter... Mambo Jambo och Kalabria. Jag luktade på dessa teer när jag besökte hennes monter, de luktade supergott! Dock hann jag inte köpa, det var tydligen två väldigt populära smaker.

Blev lite sugen på te nu faktiskt... tror jag tar mig en kopp...



image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0