Litet fotouppdrag

Idag är det återigen dags för den årliga entreprenörsdagen på Karlstads universitet, Wettergrendagen. En dag där nyföretagande och entreprenörskap står i fokus. På mässan får man möjligheten att träffa unga entreprenörer från Ung Företagsverksamhet, nya företagare och på så sätt bli inspirerad!

Förutom att mingla runt bland kreativa människor och spännande montrar kan man även gå på föreläsningar. I år har man faktiskt bjudit in ingen mindre än skivbolagsbossen Bert Karlsson, en man som verkligen vågar säga vad han tycker. Dessutom kommer Jane Walerud (serieentreprenör och företagsledare) och Teo Härén (kreativitetscoach).

image52
Bert Karlsson


image49
Jane Walerud

image50
Teo Härén


Lilla jag har nu fått den stora äran att dokumentera hela dagen, det vill säga gå runt och fota allt och alla. Jag ska fota över 200 montrar samt föreläsare och besökare. Jag kommer att få fullt upp men det kommer att bli kul! Ska tillägga att jag inte kommer att fota helt ensam, en kompis till mig ska oxå hjälpa till. Skönt att ha någon att umgås med under dagen då vi kommer att vara där från 7.30-17.00.

Ska försöka lägga upp lite bilder ifrån mässa här på bloggen i slutet på veckan.





Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj, så du va så pigg i morse att du till och med hann blogga lite :) Va inte dåligt det! Har kika lite på bilderna, framför allt de i aulan och många ser faktist ganska bra ut. Kul! Hur blev dina?

2008-03-12 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0