Chicquitas von Barbacue

För några veckor sedan hade Chiquita en tävling som gick ut på att man skulle ge namn åt en bananfamilj som grillade. Alla som deltog i tävlingen fick en gratis grillvante så givetvis var jag ju bara tvungen att slänga in ett bidrag. Jag döpte familjen till Chicquitas von Barbacue (eller ngt liknande)... inget speciellt sådär, måste ju döpa dem till någonting. I tävlingen hade man även chansen att vinna en grill. Det var ingenting som jag tänkte på, bara jag fick ett par gratis grillvantar så var jag nöjd...

Idag ringde de från Chicquita och meddelande att jag var en av de 10 lyckliga vinnarna till gasolgrill, värd 5000 spänn!!! Och det var ingen liten grill heller.... Jag trodde inte att det var sant! Hade helt glömt bort den där tävlingen, jag menar... allt jag ville ha var en grillvante. Aldrig trodde jag att mitt namnförslag var ett vinnande bidrag. Det är första gången jag vinner på sådana tävlingar.

Förlåt att jag skryter lite men jag var bara tvungen att berätta om min vinst. Jag är såå glad!

Kommentarer
Postat av: dahlarna

GRATTIS! Vad kul att få vinna ett sånt fint pris!!! Ha det gott!

2008-07-28 @ 23:30:21
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0