Fotogalleri

Som jag har nämnt tidigare är jag amatörfotograf. Jag försöker att fota så mycket som möjligt. Tänkte att jag skulle tipsa om mitt fotogalleri på Flickr, så att du får se hur det går för mig. Kommentera gärna mina bilder!

Nu har jag börjat ägna mer och mer tid åt att arbeta med mina bilder i Photoshop också. Under våren ska jag gå en kurs i digital bildbehandling, just för att lära mig lite tips och trix på hur man kan arbeta men sina egna bilder. Jättekul!

Här är några bilder som jag tagit, just dessa har jag arbetat med i Photoshop (exempelvis med färgjusteringar). Orginalbilderna kan du hitta i mitt fotogalleri.



sjo1




image29




hund1


Kommentarer
Postat av: designfreak

Gud vilka snygga bilder! Håller också på att lära mig photoshop, så himla kul att leka med bilderna!

2008-03-05 @ 19:59:50
URL: http://designfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0