Ett nytt försök

Oj, jag försvann visst där ett tag... jag beklagar. Jag har haft såå mycket att göra och har därmed inte hunnit med att skriva i bloggen. Nu ska jag försöka igen. Jag vill verkligen.

En liten uppdatering om nuläget kanske:

Jag...

... är inne på min sjätte och sista termin på Multimediaprogrammet, snart dags för mig att skriva c-uppsats.
... har börjat arbeta extra på studenttidningen Citrus
... ska läsa en kurs i digital bildbehandling... Photoshop helt enkelt.
... är arbetssökande, måste hitta ett jobb till sommaren!
... ska bli bättre på att fotografera, läser en massa böcker samt övar och övar!

Så nu vet du det...
Ja, det får räcka för idag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0