En extra touch

Trista väggar hemma? Varför inte piffa upp med en schablon, i vinyl! Det är något som jag definitivt kommer att göra inom en snar framtid. Kanske inte precis just nu, min plånbok tillåter inte den typen av utgifter för tillfället. Men jag gillar verkligen konceptet, att fästa en schablon direkt på väggen utan att behöva måla. Enkelt! Snyggt! Coolt!

När jag bläddrade i tidningen Tryck, värmlands egen nöjestidning, hittade jag en liten notis om inredaren Marina Molin som startat sajten Marinas, där hon säljer schabloner. Det unika med den här idén är att jag som kund kan beställa nästintill vilket mönster och storlek på schablonen som jag vill. Det låter väl hur bra som helst, eller hur?


image18
Bild: Marinas


Det finns en annan sajt, Wallconcept, som jag gillar lite extra, då det gäller schabloner. Där kan du hitta otroligt snygga och speciella schabloner. Me like!

image23
Bild: Eget kollage, schablon är hämtad från Wallconcept


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0