Tredje inlämningsuppgiften

Tredje, och näst sista, inlämningsuppgiften i kursen digital bildbehandling. Den här gången gällde det att arbeta med svartvita konverteringar.Jag valde ett foto som jag tog i höstas, ett porträtt på min handledare under min praktik på kommunikationsbyrån SetCommunication. Tanken är att jag vill lyfta fram min handledare samt ge fotot en något varmare ton.

Före

image71


Efter

image72

Jag tycker att jag lyckats bra med det jag ville åstadkomma från början. Vad tycker du?
Nu väntar sista inlämningsuppgiften, eller själva examinationsuppgiften, i kursen. Den handlar om att man ska välja ett tema och skapa bildbehandlade resultat utifrån det. Ska bli spännande. Jag kommer självklart lägga upp bilderna på min blogg när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack för kommentaren i min blogg! :) Jag gick digital bildbehandlingskursen i höstas, fast jag har haft alldeles för fullt upp och är inte klar med sista uppgiften, tentan är dock avklarad. Suck! Ska försöka sitta med den i helgen, om det inte är för fint väder. :D

2008-04-28 @ 20:30:06
URL: http://www.tjornebrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0