Äta ute

image69

Äntligen är sommaren här, eller på G iallafall :) Känns helt underbart. Jag har saknat den så...
Nu när det är så fint väder, varför inte passa på att ha picknick eller grilla med nära och kära. Mums med grillat förresten! Mina grannar har redan tagit fram sina grillar och det luktar himmelskt, ja det är en speciell doft.. somrig på något sätt. En doft som abolut förknippas med sommaren eller hur? Och tänk att mat kan smaka så gott när man äter den utomhus, konstigt det där... Jag har ännu inte premiärgrillat men min sambo och jag har bestämt att det får bli till valborg, passar ju kalasbra! Håller tummarna för vackert väder.

Grillen och picknickkorgen kommer ifrån Åhléns.
Kylväskan och servetterna kan du hitta hos Syster lycklig
Den söta tillbringaren finnes hos Frapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0