Höst med praktik

Jag är student. Just nu studerar jag medie- och kommunikationsvetenskap samt informatik på Karlstads universitet, är inne på tredje och sista året nu. Under höstterminen ska jag bland annat praktisera på en reklambyrå, Set Communication AB. Det känns riktigt roligt, spännande och framförallt givande. Jag kommer att få egna mindre uppdrag av min handledare samt följa med på personal- och kundmöten. Genom praktiken hoppas jag få lassvis med erfarenhet och goda kontakter inför mitt framtida yrkesliv. Min första dag på reklambyrån är redan imorgon. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till imorgon! Jag är ganska nervös jag inför min praktik. Men det blir säkert jätte bra. Så du har gjort en nystart på bloggen ser jag. Kul! Kram på dig så lägen så ses vi imorgon på kursen!

2007-08-26 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0