Film om glas

Första praktikdagen är avklarad och det gick kalasbra. Alla på reklambyrån (det vill säga 4 personer + 3 hundar) var väldigt trevliga och tillmötesgående. Dagen började med ett morgonmöte där man gick igenom veckans arbete och jag fick min första uppgift. Det norska glasbruket Magnor vill ha en film som ska spegla deras image, och som ska skickas ut till diverse butiker. Min handledare tyckte att det var en uppgift som skulle passa mig att tampas med under ett par veckor. Jag blev superglad, det är roligt att redigera film! Och extra roligt då det är ett riktigt företag som ska ha den här filmen.

By the way, Magnor Glasverk gör otroligt vackra glas! De har verligen lyckats med att mixa olika stilar från modernt och lekfullt till klassiskt och elegant. Älskar deras formgivning! Vad tycker du?

Natti!



image21

"Villvin"
Gro Eriksson
Bild hämtad från Magnor Glasbruk










Kommentarer
Postat av: zaima . dumhuvud

du e så ful..

2008-05-26 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0